Bankovní magazín
 

Pakliže vlastníte bankovní účet, na který vám pravidelně přichází vaše finanční prostředky a hradíte z nich své pravidelné každodenní výdaje,má o vaší bonitě banka dostatečný přehled. To je jeden z hlavních důvodů, proč stávající klienti mohou o půjčku požádat zcela pohodlně přes jejich internetové bankovnictví.

Jednou z možností, jak si pořídit vytoužený materiální sen, je čerpání úvěru. Je však velmi důležité, aby klienti k těmto finančním závazkům přistupovali zodpovědně a uváženě. Jak si vybrat ten správný úvěr, jak rozlišit výhodný a nevýhodný úvěr, jak ovlivnit výši budoucí splátky či jak předcházet problémům se splácením?

Úvěr je časově omezené poskytnutí peněžních prostředků bankovního nebo nebankovního subjektu jiné fyzické nebo právnické osoby. Dlužník je povinen půjčený obnos vrátit spolu s úrokem. K úvěru třeba přistupovat s vysokou odpovědností, protože nedodržení termínů splátek s sebou nese různé penalizace.

Pro mezinárodní platby a bankovní převody je třeba namísto klasického čísla účtu zadat hodnotu ve tvaru IBAN. Pokud neznáte vaše číslo bankovního účtu v tomto tvaru, nabízíme vám kalkulačku, z níž klasické číslo změníte do požadovaného tvaru.

Je až udivující, že mnoho lidí neví, jaký je mezi debetní kartou a kreditní kartou rozdíl. Mnoho lidí si myslí, že karta je jen jedna a jmenuje se kreditní (nebo ve zkratce kreditka). Rozdíly tam přitom (samozřejmě) jsou a není to žádná věda.

Spokojenost klienta je pro Moneta Money Bank klíčovou zásadou při poskytování služeb svým klientům. Při reklamaci nebo stížnosti se klient setká s proaktivním postojem ze strany banky, což svědčí o tom, že banka má za cíl svým klientům poskytovat skutečně pouze perfektní servis a svým klientům naslouchá. Jakákoliv reklamace a stížnost je tedy...

Postup při reklamaci půjčky nebo hypotéky, kterou máte uzavřenou s Českou spořitelnou patří mezi jeden z nejjednodušších. Banka komunikuje se svými klienty flexibilně a rychle. Zřízení vlastního bankovního ombudsmana jen svědčí o ochotě s nespokojenými klienty diskutovat a uzavřít smír, což ne vždy je na českém trhu samozřejmostí. Pokud máte...