10 kreativních profesních profilů, které potřebujete pro váš špičkový marketingový tým

06.07.2022

Tvorba obsahu, zejména v úsporných marketingových odděleních, je úkolem pro všechny zaměstnance. Marketingový ředitel by však měl usilovat o to, aby měl k dispozici tým profesionálů snů, kteří dokáží psát příspěvky na blogy, sledovat příspěvky na sociálních sítích a vytvářet virální videa a zároveň zvládnout strategii a realizovat vynikající kampaně v souladu s dlouhodobou vizí společnosti.

Marketingový tým
Marketingový tým

Koneckonců, obsahový marketing je již dlouho v plenkách: 78 % marketingových manažerů/vedoucích pracovníků firem dnes věří, že obsah je budoucností marketingu.

Kde ale najdete chytré, kreativní a pracovité lidi, kteří budou realizovat strategii obsahového marketingu?

Zkušené marketéry, kteří ovládají obsahový marketing, je těžké najít. Proto se firmy spoléhají na marketingové agentury s těmi správnými lidmi. Pokud byste však přesto chtěli takový tým vytvořit sami, potřebujete následující profily lidí.

1. Grafický designér

Skvělý obsahový marketing nemůže být založen pouze na slovech. Významné obrázky a grafika jsou důležitou součástí úspěšného marketingu obsahu.

Ať už vytváříte video, sestavujete infografiku nebo vybíráte fotografie, které zaujmou publikum vašeho blogu, váš marketingový tým potřebuje někoho, kdo má talent na výběr a tvorbu vizuálních materiálů, které jsou nejen blízké značce, ale jsou také odvážné a výrazné.

2. Milovník českého jazyka

Když spolupracuje špičkový grafik a milovník vašeho jazyka, je kreativní obsah téměř samozřejmostí.

V marketingovém prostředí, kde jsou blogy, tiskové zprávy, příspěvky na sociálních sítích a reklamní kampaně doménou marketingového oddělení, rozhodně potřebujete někoho, kdo je milovníkem jazyka.

Někdo, kdo rád píše, píše rychle a je v psaní děsivě dobrý.

3. Vypravěč

Dobrý vypravěč příběhů o značce dává vašemu týmu schopnost využít ve svůj prospěch například prodejní hlášky, vzorec vyprávění příběhů od Pixaru, Shakespearovu strukturu pěti dějství a charakteristiky zákazníků.

Rád sleduji televizní pořady, dokumenty o vzniku písní a práci filmových režisérů, protože mi to dává inspiraci k vyprávění úžasných příběhů.

Vážně, je to skvělá věc. Četl jsem studii, která ukázala, že značky získají obrovský nárůst zájmu publika, pokud se jim podaří vytvořit postavy, které publikum zaujmou. Vytvořte animovanou postavu, která charakterizuje vaši společnost.

4. Zpravodaj

60 % značek zaznamenalo zvýšení účinnosti svého marketingu díky monitorování v reálném čase a 77 % organizací považuje živý marketing za velmi důležitou oblast své reklamní strategie.

Pokud máte někoho, kdo je zkušený ve zpravodajství (např. má kvality novináře), můžete si marketing v reálném čase výrazně usnadnit: tito lidé mohou psát, upravovat a publikovat skvělý obsah za pochodu. Mohou si ověřit své zdroje a získat nejlepší nabídky. Až budete mít příště na stole životopis novináře, podívejte se na něj znovu.

5. Analytik

Analytici jsou také kreativní - ale ne nutně způsobem, který by zahrnoval úpravu fotografií nebo uměleckou tvorbu.

Vytváření přehledů a zpráv o tom, jak si váš skvělý obsah vede, je stejně důležité jako jeho sestavování, zejména v prostředí, kde marketingová analytika (zatím) chybí.

Bez analytických nástrojů pro sledování obsahu a jeho dopadu je také pravděpodobné, že budete obsah vytvářet povrchně, místo abyste ho cíleně vytvářeli tak, aby měl větší dopad na hospodářský výsledek vaší společnosti.

6. Plánovač - člověk, který rozumí širším souvislostem.

Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, Tiktok, blogování. Vizuální obsah, textový obsah, video obsah. Vzhledem ke všem možnostem, které máte k dispozici pro tvorbu a distribuci obsahu, potřebují i ty nejlepší marketingové týmy někoho, kdo dokáže zjistit, jak do sebe všechny dílky skládačky zapadají.

Ať už pracujete ve velké či malé marketingové agentuře nebo v marketingovém oddělení podniku, potřebujete někoho, kdo dokáže vytvořit dobrý plán - plánovače. Zejména pokud máte ambice, aby vaše marketingová strategie obsahu byla propojena s celkovou marketingovou strategií a byla v souladu s vašimi obchodními cíli.

7. Člověk, který se zajímá o detaily

Stejně důležitá jako plánovač je i osoba, která se stará o detaily. Člověka zaměřeného na detaily poznáte podle toho, že je ochoten zpracovávat čísla, řešit problémy, snaží se pochopit, jaký obsah funguje a jaký ne, iniciativně navrhuje opravy a rád zkouší nový software a online služby.

Na rozdíl od plánovačů jsou to lidé, kteří řídí každý krok procesu a zajišťují, aby se neztratily detaily.

8. Guru událostí

Pokud se akce (i virtuální) dělají správně, mohou přinést obrovské zisky, a to jak z hlediska počtu (potenciálních zákazníků a prodeje), tak z hlediska zapojení publika. Jsou skvělou příležitostí k předávání nápadů, rozhovorům s potenciálními kupci a navazování kontaktů.

Ne každý však může poskytnout vhodné prostředí pro konání akce. Specialisté na události poskytují živý obsah se správným publikem a správnou atmosférou, aby dosáhli úspěchu a šířili příběhy, zprávy, myšlenky atd.

9. Editor

Kdysi dávno Ernest Hemingway řekl: "První verze čehokoli je sračka."

Zvládnutí vyprávění příběhů a kvalitního psaní bez někoho, kdo obsah správně upraví, je receptem na katastrofu.

Potřebujete tedy také někoho, kdo dokáže rozpoznat, kdy klíčové slovo do příspěvku na Linkedin nepatří. Někdo, kdo dokáže okořenit váš jazyk.

Někdo, kdo instinktivně ví, jaká slova fungují, a dokáže převést obsah celého týmu do jednotného hlasu značky.

10. Osoba, která pracuje s velkými objemy dat.

Dnes se obsah publikuje závratnou rychlostí: denně se vytvoří více než 2 miliony videí, téměř 500 000 tweetů a 13 milionů textů.

Při takovém objemu potřebujete mozek, který dokáže zpracovat nejen data z vašich kampaní, ale také obrovské množství dalších dat a demografických trendů, a to s ohledem na váš rozpočet, dlouhodobé cíle a technologické možnosti.


Naštěstí existuje několik míst, kde si můžete půjčit peníze bez úroků. Je však důležité být opatrný a pečlivě si přečíst všechny podmínky, protože někdy mohou být "bezúročné půjčky" spojeny s poplatky nebo sankcemi za pozdní splacení. Zde vám přinášíme několik možností.

Při výběru nejvhodnější půjčky je důležité porovnat různé možnosti, zkontrolovat všechny poplatky a podmínky a zvážit, jak půjčka zapadá do vašich dlouhodobých finančních plánů. Je také dobré poradit se s finančním poradcem.

Úvěr na splátky, známý také jako splátkový úvěr nebo půjčka na splátky, je typ úvěru, který si dlužník bere s dohodnutým splátkovým kalendářem. Tyto splátky jsou obvykle stanoveny v pravidelných měsíčních intervalech.

Kuvajtský dinár, označovaný jako KWD, je měna používaná v Kuvajtu, malém bohatém arabském emirátu na pobřeží Perského zálivu. Jeho historie i současnost jsou úzce spjaty s bohatstvím a stabilitou země, která se stala významným hospodářským centrem Blízkého východu. V tomto článku se podíváme na vznik, vývoj a současný stav kuvajtského dináru.

Polský zlotý, oficiální měna Polska, má své kořeny ve 14. století, kdy byl zaveden za vlády Kazimíra III. Velikého. Původně se jednalo o zlatou minci zvanou zlote złote, což znamená "zlatý zlat". Tento název byl odvozen od polského slova "złoty", které znamená "zlatý". Ve středověkém Polsku byly používány také stříbrné a měděné mince pro obchod a...

V dnešní době, kdy rychlá móda vybízí k neustálému nakupování oblečení, je důležité naučit se, jak ušetřit peníze a zároveň najít kvalitní kousky, které vydrží déle. Následující rady a tipy vám pomohou při nakupování oblečení ušetřit peníze a zároveň investovat do lepší kvality.

Obchodování s klouzavými průměry (Moving Averages) je oblíbená technika technické analýzy grafů, která se používá k identifikaci trendů a potenciálních míst vstupu nebo výstupu z trhu. Klouzavé průměry jsou vyjádřeny ve formě čáry, která se na grafu pohybuje spolu s cenou a pomáhá vyhlazovat cenové výkyvy, čímž poskytuje lepší přehled o celkovém...

TIP PRO VÁS:

Víte o tom, že i klient, který měl v minulosti problém se splácením půjčky a dostal se tak do registru pro neplatiče, může v dnešní době dostat druhou šanci? Ne, nemáme na mysli drahý úvěr s krátkou splatností. Na našem webu najde také produkt jako například: dlouhodobá půjčka bez registru.